DPF / FAP / EGR / ADBLUE

USUWANIE FILTRÓW DPF / FAP

Jeżeli Państwa auto wyposażone jest filtr cząstek stałych (DPF / FAP), a z racji przebiegu auta nie działa on prawidłowo, jesteśmy w stanie wyłączyć całkowicie jego obsługę. Usługa ta przywraca pełną moc silnika, usuwa błędy związane z nieprawidłową pracą filtra z komputera. Co ważne, w wielu przypadkach zmniejsza spalanie paliwa. Silnik z programowo wyłączonym filtrem nie uruchamia już nigdy męczących regeneracji (powód zwiększonego spalania) filtra. Nie trzeba jeździć w określony sposób aby regeneracja się powiodła. Brak błędów oraz kontrolek na zegarach informujących o usterce/awarii silnika. Brak oleju napędowego w oleju silnikowym (znacznie pogorszone smarowanie silnika). Pełna moc seryjna i większe możliwości tuningu. W większości przypadków nie ma konieczności naprawy czujników temperatury oraz różnicy ciśnienia filtra, gdyż dezaktywacja DPF wyłącza również diagnozę czujników.

Prawidłowe wyłączenie filtra nie powoduje problemów z diagnostyką silnika. Struktura programu sterującego nie zostaje naruszona. Silnik zachowuje pełną sprawność, a spalanie wraca do prawidłowego poziomu

Filtry DPF usuwamy od kilku lat dając na tę usługę od zawsze bezterminową gwarancję. Posiadamy wiedzę oraz niezbędne doświadczenie aby móc zagwarantować pełne zadowolenie z naszych usług, a co za tym idzie bezpieczeństwo silnika.
 
Jeżeli Państwa auto cierpi na jedną z wymienionych przypadłości:

  • Kontrolka usterki silnika
  • Podniesiony poziom oleju
  • Tryb awaryjny (brak pełnej mocy)
  • Zbyt częste regeneracje

 
Oprócz objawów problemowi towarzyszą związane z niesprawnością filtra cząstek błędy, takie jak:

  • P2002 – Za mała skuteczność filtra
  • P2453 – Nieprawidłowy sygnał czujnika różnicy ciśnienia spalin
  • P242F – Zbyt duże zapełnienie filtra cząstek
       
      Wszystkie problemy rozwiąże profesjonalne usunięcie filtra cząstek stałych w Soft-Car Gdańsk
       
      Usuwanie DPF Gdańsk, Sopot, Gdynia

       

       
       
       
       
       
       
       

      Jesteśmy w stanie wyłączyć większość kłopotliwych układów silnika, które nie są konieczne do prawidłowej pracy jednostki napędowej:

      • EGR

      W przypadku pojazdu wyposażonego w filtr cząstek stałych usunięcie zaworu EGR wiąże się z koniecznością równoczesnego wyłączenia obsługi filtra.

      • Adblue

      Niesprawna pompa, brak płynu ? Wszystkie problemy z systemem Adblue możemy skutecznie usunąć

      • Klapy dolotowe

      Podobnie jak zanieczyszcza się zawór EGR, klapy w dolocie z biegiem czasu pokrywają się twardym nagarem/blokują. W konsekwencji w skrajnych przypadkach urywają, a w następstwie zostają zassane i niszczą silnik.

      • Start-Stop

      Wasze auto gaśnie kilka razy w drodze do pracy ? Przedwczesne zużycie koła dwumasowego nie jest tanie.. (w przypadku auta z systemem start-stop z reguły droższe dwukrotnie od normalnego) Proponujemy dezaktywację systemu gaszenia na stałe

       

      Przykładowa lista sterowników, w których możemy usunąć pracę modułu Adblue:

      BMW
      BOSCH EDC17_CP09
      BOSCH EDC17_C41
      CASE
      BOSCH EDC7UC31
      DAF
      DELPHI DCMI
      Dodge
      BOSCH EDC17C79 / EDC17_C79
      BOSCH EDC17CV52
      Mazda
      DENSO
      Mercedes
      BOSCH EDC17CP10
      BOSCH EDC17CP46
      BOSCH EDC17CP57
      DELPHI CRD3.7
      New Holland
      BOSCH EDC7UC31
      Porsche
      BOSCH EDC17_CP44
      VAG
      BOSCH EDC17_CP14
      BOSCH EDC17_C46
      BOSCH EDC17_C64
      BOSCH EDC17_CP20
      BOSCH EDC17_CP24
      BOSCH EDC17_CP44

       

      Przykładowa lista sterowników, w których możliwe jest wyłączenie systemu Start-Stop:

      BMW
      BOSCH EDC17_C06
      BOSCH EDC17_C41
      BOSCH EDC17_C50
      BOSCH EDC17_C56
      BOSCH EDC17_CP02
      BOSCH EDC17_CP09
      BOSCH EDC17_CP45
      Mini
      BOSCH EDC16C35
      BOSCH EDC17_CP09
      VAG
      BOSCH EDC17_CP44
      BOSCH EDC17_C46
      BOSCH EDC17_C54
      BOSCH EDC17C64

      Możemy również dezaktywować selektywnie błędy w tablicy usterek auta, bez wpływu na pozostałe oraz późniejszą diagnostykę pojazdu.

      Jeśli jakiś błąd stale nawraca a próba usunięcia mimo sprawnej instalacji jest nieskuteczna, bądź też usuwamy DPF, a sterownik silnika diagnozuje dalej czujniki od filtra (VW od 2008 roku z wyjątkami) możemy wyłączyć wyłącznie wymagane błędy, bez konieczności zakupu np. czujnika różnicy ciśnienia w filtrze (częsta usterka P2453)

      Więcej o filtrach cząstek stałych

       

      Serdecznie zapraszamy